Artykuły i poradniki Wolters Kluwer:
Liderzy Zmian w Ochronie Zdrowia
M-S-M
Kilka słów:
– wystartowała druga edycja konkursu Wolters Kluwer i Uczelni Łazarskiego.
Przekształcenie zakładów opieki zdrowotnej z nowym prawem o działalności leczniczej – debata online
PR
Kilka słów:
Nowa ustawa o działalności leczniczej, wchodząca w skład rządowego pakietu zdrowotnego, podpisana przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego 11 maja 2011 r., w sposób znaczący zmienia dotychczasowe zasady funkcjonowania sektora medycznego, w tym podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych.
BEZPIECZNY LEKARZ – BEZPIECZNY PACJENT – BEZPIECZNY SZPITAL – RELACJA
PR
Kilka słów:
30 marca w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki odbyła się ogólnopolska konferencja „Bezpieczny lekarz – bezpieczny pacjent – bezpieczny szpital”, organizowana przez wydawnictwo Wolters Kluwer Polska i Medycynę Praktyczną.
Bezpieczny pacjent – bezpieczny lekarz – bezpieczny szpital
PR
Kilka słów:
Bezpieczeństwo leczenia jest bardzo ważnym i coraz bardziej uświadamianym aspektem funkcjonowania ochrony zdrowia.
Agresja w ochronie zdrowia – debata online
PR
Kilka słów:
Agresja wobec personelu medycznego (zarówno lekarzy jak i pielęgniarek) jest tematem rzadko poruszanym przez media. Do tej pory nie oszacowano także skali tego zjawiska, choć trwają prace nad stworzeniem mapy agresji w służbie zdrowia. Służy temu uruchomiony przez Naczelną Izbę Lekarską System Monitorowania Agresji w Ochronie Zdrowia. Wciąż jednak pozostaje pytanie w jaki sposób zapobiegać takim incydentom, w jakich instytucjach szukać pomocy.
Debata internetowa marketing usług zdrowotnych
PR
Kilka słów:
Zmieniające się uwarunkowania działalności placówek medycznych w Polsce, stawiają je przed nowymi wyzwaniami i wymagają od nich stosowania nowoczesnych rozwiązań. Placówki finansowane z budżetu państwa konfrontowane są z potrzebami dzisiejszego rynku. Efektem jest dynamiczny rozwój szpitali niepublicznych prywatnych praktyk lekarskich, a także przychodni sieciowych skupiających lekarzy wielu specjalności. Sytuacja taka, powoduje, że coraz więcej pacjentów korzysta z usług, które najczęściej finansują z własnej kieszeni. Czy jest to efekt wzmożonej konkurencji na rynku, czy umiejętnie prowadzonego przez placówki prywatne marketingu? Jakie znaczenie mają działania marketingowe i…
Strona: 1